ČCHI-KUNG PRO VŠECHNY


S prvky rehabilitace, strečingem, šetrným posílením břicha a zad, dokonalé rozcvičení krční, hrudní i bederní páteře, centrace kloubů.Velmi pestré, prožitkové, nenáročné a současně max. účinné cvičení ve stoje i na zemi. Dynamičtější než jóga a současně o mnoho snazší než Tai-či.  

V rámci kurzu čchi-kung pravidelně cvičíme:

Kvalitní rozcvičku zahrnující celé tělo a většinu kloubů

Strečing (protahování) včetně problémových oblastí šíje, bederní a hrudní páteře

Energetizující automasáž a tradiční čchi-kungové postoje ke zvýšení vnitřní energie, zklidnění mysli a správnému dýchání i správnému držení těla

Protahovací a zahřívací cvičení na páteř spolu se cvičením "čajového šálku"

5 relaxačních cvičení pro uvolnění paží a celého těla.

Unikátní pohybovou sestavu čchi-kung s prvky strečingu i mobilizace, zahrnující základní fyziologické pohyby jako překlony, záklony, úklony, zkruty a jejich kombinace včetně mechanismu vlnění a řetězení.

8 cvičení v chůzi zahrnující nejstarší čchi-kung, tj. čchi-kung 5 zvířat

Dechová cvičení

Prvky metody dynamické neuromuskulární stabilizace (DNS) prof. Koláře FN Motol, zejména cvičení v oporách, tj. v lehu na břiše, zádech, boku, sedu, šikmém sedu, kleku, vysokém kleku atd. 

Kurz čchi-kung a fyzio je určen všem zájemcům bez jakýchkoliv předchozích zkušeností.

 

Prostě si přijďte zacvičit a nechte se vést. 


Nemusíte si pamatovat vůbec nic - cvičení na sebe nechte jednoduše působit.


Narozdíl od kurzu Tai-či, který je výukový a předpokládá se pochopitelně závazek pravidelného domácího procvičování a vytrvání alespoň 1 - 2 roky v nácviku základů, kurz Čchi-kung je od začátku do konce prožitkový.

I když budete chybět měsíc, vůbec nic se neděje. Budu Vás koučovat, komentovat i vést lekci tak, abyste se po hodině cítili dobře rozcvičeni, protaženi, inspirováni a nadšeni. Zcela bez Vašeho závazku něco procvičovat, pamatovat si atd. Samozřejmě si vše nově zařazované postupně nakonec po 1 - 3 měsících automaticky zapamatujete, i kdybyste nechtěli :-).

Vůbec nezáleží na Vašem věku, váze, vztahu ke sportu apod. Věkové rozmezí na kurzu bývá velmi pestré, obvykle mezi 25 - 75 lety (pozn. - kurz není určen nezletilým). Jediné možné omezení účasti na kurzu je výraznější pohybové omezení, nemožnost pohybu bez opory či vážnější onemocnění, které by Vám zabraňovalo v běžném fyzickém cvičení.